“We moeten doorzetten en gaan samen naar de eindstreep”

Dat was de onvermijdelijke en al eerder uitgelekte boodschap tijdens de persconferentie van afgelopen dinsdag. Een logisch besluit gezien de nog steeds veel te hoge druk op de zorg en de nog besmettelijkere Britse variant van het coronavirus, die ons land inmiddels heeft bereikt. Restaurants, musea, theaters en bedrijven in diverse andere branches blijven nog tot zeker 9 februari dicht. Met andere woorden: De middelen om een glimlach op het gezicht van uw klant te
toveren, blijven de komende weken nog achter slot en grendel. 

Voor de lezer die zijn wenkbrauwen op dit moment fronst: Team Loyalty helpt organisaties om meer rendement uit B2B relaties te halen, door effectief (relatie)events in te zetten voor klantenbinding. Onze ruim dertig jaar ervaring heeft ons geleerd, dat de glimlach van een klant direct invloed heeft op de kwaliteit en het rendement van een relatie.

Maar gelukkig is er ook perspectief. In mijn vorige blog heb ik het gehad over ‘de Hamer’ die ervoor gaat zorgen dat wij straks vooraan in de rij kunnen staan, wanneer de eerste versoepelingen met een goed geweten kunnen worden doorgevoerd. Zoals Rutte en de Jonge gisteravond hebben gemeld, heeft de Hamer zijn werk gedaan, maar is dit nog niet voldoende. Met de start van het vaccinatieprogramma is er richting het voorjaar (nog steeds) licht aan het einde van de tunnel. En daar zijn we allemaal hard aan toe. 

In deze tweede blog wil ik daarom een melding doen die, gezien de zorgen van ons kabinet, wellicht vreemd klinkt: Het uitnodigen gaat weer van start! We zijn deze week weer gestart met het uitnodigen van relaties. Echter hanteren wij daarbij een veilige marge. Relaties worden niet eerder uitgenodigd dan voor een evenement vanaf de tweede helft april of later. Waarbij we tot de zomer een breed aanbod van zogenaamde Covidproof evenementen aanbieden, waar we afgelopen jaar al zoveel succes mee hebben gehad. Ik neem u graag even mee in het schema wat wij nu hanteren; 

2e helft januari, februari, maart, april:

Uitnodigen voor restaurantbezoek, wijnproeverijen, kookworkshops van Peter Lute, gezinsuitnodigingen voor De Efteling en Ouwehands Dierenpark, golfclinics en zelf de 18 holes lopen op The Dutch in Spijk, de spectaculaire SIM-challenge op circuit Zandvoort en beauty- en wellness in diverse luxe resorts.

Mei, juni:

Musicalproducties TINA! en Soldaat van Oranje worden aan het programma toegevoegd, alsmede het motorsportevent TT Assen en KLM Open Golf in september.

Juli:

Starten met uitnodigen voor eredivisiewedstrijden in de Johan Cruijff ArenA voor de eerste helft van het nieuwe seizoen, aan de hand van het nieuwe speelschema.

Vanaf augustus:

Uitnodigen voor WK kwalificatiewedstrijden van het Nederlands Elftal. Bovendien worden concerten in het najaar 2021 en Vrienden Van Amstel LIVE! (januari 2022) alsmede tennis op het ABN AMRO WTT (februari 2022) aan het programma toegevoegd.

2e helft januari, februari, maart, april:

Uitnodigen voor restaurantbezoek, wijnproeverijen, kookworkshops van Peter Lute, gezinsuitnodigingen voor De Efteling en Ouwehands Dierenpark, golfclinics en zelf de 18 holes lopen op The Dutch in Spijk, de spectaculaire SIM-challenge op circuit Zandvoort en beauty- en wellness in diverse luxe resorts.

Mei, juni:

Musicalproducties TINA! en Soldaat van Oranje worden aan het programma toegevoegd, alsmede het motorsportevent TT Assen en KLM Open Golf in september.

Juli:

Starten met uitnodigen voor eredivisiewedstrijden in de Johan Cruijff ArenA voor de eerste helft van het nieuwe seizoen, aan de hand van het nieuwe speelschema.

Vanaf augustus:

Uitnodigen voor WK kwalificatiewedstrijden van het Nederlands Elftal. Bovendien worden concerten in het najaar 2021 en Vrienden Van Amstel LIVE! (januari 2022) alsmede tennis op het ABN AMRO WTT (februari 2022) aan het programma toegevoegd.

Er staan geweldige dingen te gebeuren in 2021. Nog even doorbijten allemaal!