Breedveld & Schröder

Wij gaan in gesprek met Suzanne de Gooijer, mede eigenaar van Huisartsenpraktijk De Gooijer & Mandjes uit Heemskerk. Zij deed een unieke geste voor haar personeel rond de feestdagen, na een aantal pittige jaren. 

 

 

Case study | Een unieke geste!

 

-December 2021-

Hoe heb je Team Loyalty leren kennen?

‘Eigenlijk hebben jullie mij gevonden. Via Anita van der Meer van Accountantskantoor Aemstelhorst ben ik uitgenodigd voor jullie evenementenprogramma. Samen met mijn dochter heb ik een prachtige avond beleefd tijdens ons bezoek aan de musical ‘TINA- De Tina Turner Musical’. Kort hierna heb ik contact met jullie opgenomen voor een nadere kennismaking.’ 

Wat gaf voor jou de doorslag om contact op te nemen?

‘Ik was erg te spreken over het Interesseonderzoek en het brede keuzepallet van evenementen. Het zat allemaal goed in elkaar. Daarom zagen wij een mooie kans voor ons personeel om hen ook deel te laten namen aan een soortgelijk traject.’

Ons evenementenprogramma is normaal bestemd voor relaties van bedrijven en niet het personeel. Hoe zie jij dit anders?

‘Als praktijk hebben we natuurlijk een aantal pittige jaren achter de rug en wij wilden heel graag een unieke geste doen rond de feestdagen. Na hun harde werk heeft ons personeel dit dubbel en dwars verdiend. Jullie evenementenprogramma is stevig geprijsd, maar we vinden het een zeer geschikte manier om waardering te uiten. Kijkend naar de avond die ik heb beleefd, vertrouw ik erop dat zij een zelfde soort ervaring zullen hebben. En dat is ons de investering meer dan waard.’

‘Als praktijk hebben we natuurlijk een aantal pittige jaren achter de rug en wij wilden heel graag een unieke geste doen rond de feestdagen.’ Suzanne de Gooijer

We zien de mogelijkheden voor personeel al langer. Desondanks zijn jullie het eerste bedrijf die dit op deze manier afneemt. Wat vind je hier van?

‘Eerlijk gezegd was ik een beetje verbaasd toen ik dit hoorde. Wij willen dit simpelweg graag voor ons personeel doen. Niets meer en niets minder.’

Wat zijn jouw verdere verwachtingen van de samenwerking?

‘Uiteraard verwacht ik een hoop positieve reacties de komende drie jaar! Verder denk ik dat vooral musicals en dagjes weg naar bijvoorbeeld de Efteling erg in trek zullen zijn. Tenslotte hoop ik de vruchten te plukken van het netwerk van Team Loyalty. Mijn man is bijvoorbeeld groot voetbalfan en als ik via-via aan kaarten kan komen, is dat mooi meegenomen. Ik heb het verder nooit gemist, maar het is leuk dat de mogelijkheden er nu wel zijn’

Benieuwd naar de mogelijkheden voor unieke gestes richting personeel en/of belangrijke relaties? Plan via onderstaande knop een online demo in met een van onze consultants!

Team Loyalty Contact

PLAN EEN ONLINE DEMO MET ONS IN

Kom in contact met onze consultants en ontdek, via een online presentatie, de mogelijkheden voor uw organisatie

Wveen.com - William van veen