BEDANKT VOOR UW TIJD

Bedankt voor uw tijd en aandacht voor onze telefonische presentatie. Op deze pagina vindt u alle documentatie omtrent onze dienstverlening. Dit is alles wat u nodig heeft om een scherp beeld te vormen van onze mogelijkheden voor uw organisatie. Wij kijken uit naar ons volgende contact!

Team Loyalty in Vogelvucht: In dit document staat kort en bondig beschreven hoe onze dienstverlening is zijn werk gaat. 

Brochure TLIV

Het succes van onze methode (Event Matching) zit in de waardevolle contactmomenten tussen leverancier en klant, in combinatie met het Loyalty Platform. Deze contactmomenten worden via onderstaand document nogmaals voor u uitgelicht.

Overzicht contactmomenten

Team Loyalty in Vogelvucht: In dit document staat kort en bondig beschreven hoe onze dienstverlening is zijn werk gaat. 

Brochure TLIV

Het succes van onze methode (Event Matching) zit in de waardevolle contactmomenten tussen leverancier en klant, in combinatie met het Loyalty Platform. Deze contactmomenten worden via onderstaand document nogmaals voor u uitgelicht.

Overzicht contactmomenten

Door op onderstaande afbeeldingen te klikken, opent u de rekenvoorbeelden voor 50 relaties in ons beheer. voor 60 relaties en meer, maken wij (op aanvraag) een offerte op maat. 

Rekenvoorbeeld 50 klanten
Rekenvoorbeeld 60 klanten+
Event Matching schematisch

Onze werkwijze is het resultaat van ruim 30 jaar ervaring en ontwikkeling. In deze tijd hebben wij honderden bedrijven geholpen om meer rendement uit hun relaties te halen. Via onderstaande knoppen leest u de ervaringen van bedrijven die ons programma actief gebruiken (CASE STUDIES) en de ervaringen van relaties die het programma in de praktijk ervaren (ERVARINGEN). 

Door op onderstaande afbeeldingen te klikken, opent u de rekenvoorbeelden voor 50 relaties in ons beheer. voor 60 relaties en meer, maken wij (op aanvraag) een offerte op maat. 

Rekenvoorbeeld 50 klanten
Rekenvoorbeeld 60 klanten+
Event Matching schematisch

Onze werkwijze is het resultaat van ruim 30 jaar ervaring en ontwikkeling. In deze tijd hebben wij honderden bedrijven geholpen om meer rendement uit hun relaties te halen. Via onderstaande knoppen leest u de ervaringen van bedrijven die ons programma actief gebruiken (CASE STUDIES) en de ervaringen van relaties die het programma in de praktijk ervaren (ERVARINGEN). 

We werken onder andere voor
Wij werken voor
Wij werken voor
DENIT-VREDESTEIN-CASIO-TIP

We werken onder andere voor:

Wij werken voor
Wij werken voor
DENIT-VREDESTEIN-CASIO-TIP

Heeft u nog vragen en/of opmerkingen? Laat het ons weten met behulp van onderstaande contactgegevens! 

ADRES

Debbemeerstraat 25,

2131 HE Hoofddorp

 

TELEFOON

+31 23 568 0000

OPENINGSTIJDEN

Werkdagen: 08:00-17:00

Weekend: GESLOTEN

WELKOM BIJ TEAM LOYALTY

Bij Team Loyalty bouwen we aan klantenbinding en halen we meer rendement uit uw relatiebudget. Wij werken voor zowel het MKB als Grootbedrijf binnen alle mogelijke branches is Nederland en België. Uw bestaande relaties zijn de core-business van uw organisatie. Zij zorgen voor de omzet van vandaag én de groei van morgen. Om loyaliteit te creëren is meer nodig dan alleen een goede prijs, kwaliteit en service. Het investeren in het sociaal/emotionele niveau van de relatie is evengoed een essentieel onderdeel. Onze methode genaamd ‘Event Matching’, focust hier specifiek op!  Met ons TEAM van Sales-Consultants, Marketingspecialisten, Projectmanagers en Customer-Service-Managers, proberen wij deze overtuiging over te brengen aan het bedrijfsleven. Wij komen graag met u in contact voor een goed gesprek over klantenbinding, zakelijk relatiebeheer, klantloyaliteit en ons B2B loyaliteitsprogramma!

WELKOM BIJ TEAM LOYALTY

Bij Team Loyalty bouwen we aan klantenbinding en halen we meer rendement uit uw relatiebudget. Wij werken voor zowel het MKB als Grootbedrijf binnen alle mogelijke branches is Nederland en België. Uw bestaande relaties zijn de core-business van uw organisatie. Zij zorgen voor de omzet van vandaag én de groei van morgen. Om loyaliteit te creëren is meer nodig dan alleen een goede prijs, kwaliteit en service. Het investeren in het sociaal/emotionele niveau van de relatie is evengoed een essentieel onderdeel. Onze methode genaamd ‘Event Matching’, focust hier specifiek op!  Met ons TEAM van Sales-Consultants, Marketingspecialisten, Projectmanagers en Customer-Service-Managers, proberen wij deze overtuiging over te brengen aan het bedrijfsleven. Wij komen graag met u in contact voor een goed gesprek over klantenbinding, zakelijk relatiebeheer, klantloyaliteit en ons B2B loyaliteitsprogramma!