De tijd van ‘de Hamer’ loopt ten einde… althans dat is de planning. De keiharde lockdown, die voor veel ondernemers zo kort voor kerst erg slecht uit kwam, is natuurlijk nog in volle gang. Toch geeft de eerste week van een nieuw kalenderjaar een ander gevoel. Persoonlijk wil ik dit gevoel omschrijven als hoopvol. Hoopvol op betere tijden op korte termijn. 

Volgende week dinsdag is de eerste stip aan de horizon. Vanaf dit moment hopen wij uitzicht te krijgen op sneller perspectief. Daarom staat deze periode voor ons in het teken van ‘Vooruitkijken’

Vooruitkijken naar de vreugdedansjes die worden gemaakt als alles in Nederland weer open kan. Vooruitkijken naar heropening van de horeca waar we allemaal zo hard aan toe zijn. Vooruitkijken naar de emoties die loskomen wanneer evenementen met publiek weer doorgang kunnen vinden. Nu vaccinatie binnenkort ook in Nederland gaat starten kan daar in combinatie met sneltesten immers weer spoedig sprake van zijn. 

En dan staat Team Loyalty voor haar relaties vooraan in de rij! Denk dan bijvoorbeeld aan het EK voetbal in juni aanstaande met vier wedstrijden in de Johan Cruijff ArenA, de Grand Prix van Zandvoort in september en mooie musicalproducties… 

Ondanks alle tegenslagen staat Team Loyalty er nog steeds goed voor. Het perspectief wat we nu hebben geeft mij en mijn TEAM de energie om er een mooi jaar van te maken. Hopelijk met een kickstart in het verschiet! 

Ik heb er in ieder geval zin in, u ook?