BLOGS

BLOGS

Tikkie-Terug

Tikkie-Terug

Tikkie Terug: Zo pas je dit succesvol toe in jouw bedrijf -December 2021- Tikkie Terug, een nieuwe toepassing voor mobiel bankieren, welke diverse...

Lees meer
Wat is klantenbinding?

Wat is klantenbinding?

Wat is klantenbinding? Klantenbinding is een strategie die het behoud van bestaande klanten en een verhoging van haar bestedingen stimuleert. Door...

Lees meer
5 november: Dag van de KLANT

5 november: Dag van de KLANT

05 november: Dag van de KLANT Wat ons betreft is het 365 dagen per jaar de dag van de klant. Toch kunnen wij de vijfde van november niet zomaar...

Lees meer
De voordelen van Klant-DNA

De voordelen van Klant-DNA

De voordelen van Klant-DNA Wat is klant-DNA? Klant-DNA is een uitgebreid profiel over de klant. Zoals met menselijk DNA een persoon kan worden...

Lees meer
B2B klantenbinding in 2025

B2B klantenbinding in 2025

B2B klantenbinding in 2025 We leven in een tijd met veel keuzevrijheid. 20 varianten van pindakaas in het schap, honderden series on-demand en...

Lees meer
Wat is customer intimacy?

Wat is customer intimacy?

Wat is customer intimacy? Customer intimacy is het ontwikkelen, opbouwen en onderhouden van een relatie met de individuele klant. Hierbij verzamelen...

Lees meer
Wat is klanttevredenheid?

Wat is klanttevredenheid?

Wat is Klanttevredenheid? Klanttevredenheid zegt iets over in hoeverre de producten en de diensten van een bedrijf aan de verwachtingen van de klant...

Lees meer
Wat is marketing automation?

Wat is marketing automation?

Wat is marketing automation? Marketing automation is een manier om (potentieel) klantgedrag te analyseren, zodat een bedrijf zijn doelgroepen...

Lees meer
Wat is CRM?

Wat is CRM?

Wat is CRM? CRM is een afkorting van Customer Relationship Management. CRM stelt een bedrijf in de gelegenheid klantgegevens te verzamelen en in één...

Lees meer
Loyale klanten herkennen

Loyale klanten herkennen

 Loyale klanten herkennen Meer rendement uit loyale klanten halen? Maak allereerst het juiste onderscheid tussen tevreden- en loyale klanten. Want...

Lees meer
De Net Promoter Score

De Net Promoter Score

De Net Promoter Score De Net Promoter Score (NPS) is een meetinstrument dat de klantloyaliteit van een bedrijf in kaart brengt. De NPS meet...

Lees meer
Tikkie-Terug

Tikkie-Terug

Tikkie Terug: Zo pas je dit succesvol toe in jouw bedrijf -December 2021- Tikkie Terug, een nieuwe toepassing voor mobiel bankieren, welke diverse deuren opent voor...

Lees meer
De wet van Frederick Reichheld

De wet van Frederick Reichheld

De wet van Frederick Reichheld: Investeren in het grootste groeipotentieel Heeft u gehoord van best-selling auteur Frederick Reichheld? De meesten van u zullen hem...

Lees meer
Wat is klantenbinding?

Wat is klantenbinding?

Wat is klantenbinding? Klantenbinding is een strategie die het behoud van bestaande klanten en een verhoging van haar bestedingen stimuleert. Door in te spelen op de...

Lees meer
5 november: Dag van de KLANT

5 november: Dag van de KLANT

05 november: Dag van de KLANT Wat ons betreft is het 365 dagen per jaar de dag van de klant. Toch kunnen wij de vijfde van november niet zomaar voorbij laten gaan. Het...

Lees meer
De 4C’s van B2B klantenbinding

De 4C’s van B2B klantenbinding

De 4C’s van B2B klantenbinding   Menig B2B bedrijf heeft als doelstelling de klantloyaliteit te vergroten. Desondanks zijn er slechts een aantal bedrijven die een...

Lees meer
De voordelen van Klant-DNA

De voordelen van Klant-DNA

De voordelen van Klant-DNA Wat is klant-DNA? Klant-DNA is een uitgebreid profiel over de klant. Zoals met menselijk DNA een persoon kan worden geïdentificeerd, zo kan...

Lees meer
B2B klantenbinding in 2025

B2B klantenbinding in 2025

B2B klantenbinding in 2025 We leven in een tijd met veel keuzevrijheid. 20 varianten van pindakaas in het schap, honderden series on-demand en honderden...

Lees meer
Wat is customer intimacy?

Wat is customer intimacy?

Wat is customer intimacy? Customer intimacy is het ontwikkelen, opbouwen en onderhouden van een relatie met de individuele klant. Hierbij verzamelen bedrijven...

Lees meer
Wat is klanttevredenheid?

Wat is klanttevredenheid?

Wat is Klanttevredenheid? Klanttevredenheid zegt iets over in hoeverre de producten en de diensten van een bedrijf aan de verwachtingen van de klant voldoen. Kort...

Lees meer
Wat is marketing automation?

Wat is marketing automation?

Wat is marketing automation? Marketing automation is een manier om (potentieel) klantgedrag te analyseren, zodat een bedrijf zijn doelgroepen gerichte...

Lees meer
Wat is CRM?

Wat is CRM?

Wat is CRM? CRM is een afkorting van Customer Relationship Management. CRM stelt een bedrijf in de gelegenheid klantgegevens te verzamelen en in één centrale omgeving...

Lees meer
Loyale klanten herkennen

Loyale klanten herkennen

 Loyale klanten herkennen Meer rendement uit loyale klanten halen? Maak allereerst het juiste onderscheid tussen tevreden- en loyale klanten. Want de vergissing die...

Lees meer
De Net Promoter Score

De Net Promoter Score

De Net Promoter Score De Net Promoter Score (NPS) is een meetinstrument dat de klantloyaliteit van een bedrijf in kaart brengt. De NPS meet natuurlijke klantuitbreiding...

Lees meer
Het klanttevredenheidsonderzoek

Het klanttevredenheidsonderzoek

Klanttevredenheids-onderzoek Klanttevredenheidsonderzoek: ‘Het tevreden stellen van klanten’ wordt door elk bedrijf als één van de belangrijkste doelstellingen genoemd....

Lees meer