Kennis

Loyalty Programma: Welke is effectief voor al uw B2B relaties?

Loyalty Programma: Welke is effectief voor al uw B2B relaties? Loyalty programma 's zijn tegenwoordig vaak het onderdeel van de business-strategie. Meer dan ooit ligt de focus bij organisaties op het behouden van bestaande relaties en het buitenhouden van de concurrentie. Nieuwe opdrachtgevers vinden is lastiger dan ooit, concurrentie rukt op en [...]

Zakelijke evenementen niet effectief voor uw totale klantenbestand!

Zakelijke evenementen: Waarom zijn ze niet effectief voor uw totale klantenbestand? Zakelijke evenementen organiseren biedt enorm veel kansen voor bedrijven. Tijdens zakelijke evenementen kunt u namelijk de persoonlijke band me uw B2B-relaties versterken. Onder het genot van een hapje en een drankje ontstaat ook de mogelijkheid om het over andere onderwerpen te [...]

Skybox? Voorkom Sky in uw Skybox en haal rendement uit uw Business Seats.

Skybox? Voorkom dat u 'sky' verkoopt en haal meer rendement uit uw Business Seats Skyboxen en business seats zijn in Nederland een bekend fenomeen. Sport verbindt en verbroedert! Hier maken bedrijven dankbaar gebruik van om de persoonlijke relatie met hun klant te verstevigen. Een avondje Ajax in de hoofdstad, Brabantse gezelligheid bij PSV [...]

4 trends voor het verhogen van klantloyaliteit in 2019

4 trends voor het verhogen van klantloyaliteit in 2019 Hoe verhoogt u de klantloyaliteit bij uw B2B-relaties in 2019? Gelukkig zien wij dat meer en meer B2B bedrijven trends & ontwikkelingen meenemen in de manier waarop zij relaties aandacht geven. Eén ding is helder: Zakelijke relaties op een persoonlijke manier aandacht geven, biedt [...]

4 Communicatie tips die bijdragen aan een goede relatie met uw klant

4 Communicatie tips die bijdragen aan een goede relatie met uw klant Uit onderzoek blijkt dat gemiddeld 80% van het marketingbudget bij bedrijven wordt besteed aan het werven van nieuwe klanten. Uiteraard is werven van nieuwe klanten belangrijk, Echter 20% van uw huidige klanten zorgt voor 80% van uw toekomstige omzet. Bij Team [...]

Klantenbinding als onderdeel van uw (duurzaam) beleid?

Klantenbinding als onderdeel van uw (duurzaam) beleid? Zorgt u goed voor uw klant? Voelt uw klant zich gezien? Gehoord? Verbonden? Dit lijkt wellicht wat ‘zweverig’ en slechts gebaseerd op een gevoel, maar het is wel degelijk een belangrijk onderdeel van de bedrijfsvoering wanneer u op zoekt bent naar de loyale klant; ‘de duurzame klant'. [...]

Wat kunnen B2B’s leren van de klantloyaliteit in de sportwereld?

Wat kunnen B2B's leren van de klantloyaliteit in de sportwereld? De meeste sportliefhebbers staan voor de volle 100% achter een club of hebben een favoriete sporter. Er worden wedstrijden bezocht, tatoeages gezet en kleding gedragen die laat zien wie zij aanmoedigen. Het is een mooie vorm van loyaliteit die laat zien dat de [...]

Meer loyale B2B klanten in vier stappen

Meer loyale B2B klanten in vier stappen Loyale klanten praten positief over uw bedrijf en blijven langer klant dan niet loyale klanten. Het is dan ook duidelijk; uw bedrijf heeft loyale klanten nodig. Het is dan ook niet alleen interessant, maar ook van belang goed inzicht te krijgen in hoe u de loyaliteit [...]

Instant gratification en de kracht van evenementen

Instant gratification en de kracht van evenementen Wat is instant gratification? Jarenlang zegels sparen en bij een volle kaart korting krijgen op producten is voor business-to-business niet weggelegd. Zakelijke klanten hebben minder geduld dan vroeger en willen het gevoel hebben dat hun zakelijke investering, vrijwel direct, wordt beloond. Dit gedrag wordt ook wel instant [...]

De 4C’s van B2B klantenbinding

De 4C's van B2B klantenbinding Menig B2B bedrijf heeft als doelstelling de klantloyaliteit te vergroten. Desondanks zijn er slechts een aantal bedrijven die een aanpak hebben ontwikkeld om het loyale gedrag van klanten te meten en te beïnvloeden. De zorgverzekeraar ONVZ bijvoorbeeld nodigt haar A en B klanten uit voor evenementen op basis [...]

Load More Posts

Vraag een persoonlijke demo aan >>

Vraag een persoonlijke demo aan >>

Vraag een persoonlijke demo aan >>

Wij bellen u op, waarna u online toegang tot onze desktop zal verkrijgen. De presentatie duurt ongeveer 15 minuten en is geheel vrijblijvend

Vraag een persoonlijke demo aan >>