Kennis

Loyaliteitsprogramma B2B: Welke variant is de beste?

Loyaliteitsprogramma: Wat is de beste variant voor uw B2B Model? Loyaliteitsprogramma ’s zijn tegenwoordig vaak het onderdeel van de business-strategie. Dit komt doordat de focus van organisaties vooral ligt bij het behouden van bestaande relaties en het buitenhouden van de concurrentie. Dit is ook nodig, omdat het vinden van nieuwe opdrachtgevers niet [...]

Zakelijke evenementen: De grootste faalfactoren!

Zakelijke evenementen: De grootste faalfactoren! Zakelijke evenementen organiseren biedt enorm veel kansen voor bedrijven. Tijdens zakelijke evenementen kunt u namelijk de persoonlijke band me uw B2B-relaties versterken. Onder het genot van een hapje en een drankje ontstaat ook de mogelijkheid om het over andere onderwerpen te spreken, dan de waan van de [...]

Skybox? Voorkom dat u ‘Sky’ verkoopt!

Skybox? Voorkom dat u 'sky' verkoopt! Skybox: Het inzetten van een Skybox voor klantenbinding, is in Nederland een bekend fenomeen. Sport verbindt en verbroedert en hier maken bedrijven al sinds jaar en dag gebruik van. Een avondje Ajax in de hoofdstad, Brabantse gezelligheid bij PSV en de atmosfeer in ´De Kuip´ van [...]

Klantloyaliteit verhogen? Let op deze 4 trends in 2019

Klantloyaliteit verhogen? Let op deze 4 trends in 2019 Hoe verhoogt u de klantloyaliteit bij uw B2B-relaties in 2019? Gelukkig zien wij dat meer en meer B2B bedrijven trends & ontwikkelingen meenemen in de manier waarop zij relaties aandacht geven. Eén ding is helder: Zakelijke relaties op een persoonlijke manier aandacht geven, biedt [...]

4 Communicatie tips voor klantenbinding

4 Communicatie tips voor klantenbinding Uit onderzoek blijkt dat gemiddeld 80% van het marketingbudget bij bedrijven wordt besteed aan het werven van nieuwe klanten. Uiteraard is werven van nieuwe klanten belangrijk, Echter 20% van uw huidige klanten zorgt voor 80% van uw toekomstige omzet. Bij Team Loyalty geloven wij daarom oprecht dat u [...]

Klantenbinding als onderdeel van uw (duurzaam) beleid?

Klantenbinding als onderdeel van uw (duurzaam) beleid? Zorgt u goed voor uw klant? Voelt uw klant zich gezien? Gehoord? Verbonden? Dit lijkt wellicht wat ‘zweverig’ en slechts gebaseerd op een gevoel, maar het is wel degelijk een belangrijk onderdeel van de bedrijfsvoering wanneer u op zoekt bent naar de loyale klant; ‘de duurzame klant'. [...]

Leren van de klantloyaliteit in de sportwereld

Leren van klantloyaliteit in de sportwereld De meeste sportliefhebbers staan voor de volle 100% achter een club of hebben een favoriete sporter. Er worden wedstrijden bezocht, tatoeages gezet en kleding gedragen die laat zien wie zij aanmoedigen. Het is een mooie vorm van loyaliteit die laat zien dat de betrokkenheid bij een sport [...]

Meer loyale B2B klanten in vier stappen

Meer loyale B2B klanten in vier stappen Loyale klanten praten positief over uw bedrijf en blijven langer klant dan niet loyale klanten. Het is dan ook duidelijk; uw bedrijf heeft loyale klanten nodig. Het is dan ook niet alleen interessant, maar ook van belang goed inzicht te krijgen in hoe u de loyaliteit [...]

Hoe de NPS de klantloyaliteit vehoogt

Hoe de NPS de klantloyaliteit vehoogt In ons vorige artikel over de Net Promoter Score(NPS) hebben wij uitgelegd wat de NPS inhoudt, hoe het werkt en wat het je als bedrijf kan opleveren. Bedrijven doen over het algemeen onderzoek naar loyaliteit om te achterhalen wat invloed heeft op de klantloyaliteit, om vervolgens een inschatting [...]

De 4C’s van B2B klantenbinding

De 4C's van B2B klantenbinding Menig B2B bedrijf heeft als doelstelling de klantloyaliteit te vergroten. Desondanks zijn er slechts een aantal bedrijven die een aanpak hebben ontwikkeld om het loyale gedrag van klanten te meten en te beïnvloeden. De zorgverzekeraar ONVZ bijvoorbeeld nodigt haar A en B klanten uit voor evenementen op basis [...]

Load More Posts

Vraag een persoonlijke demo aan >>

Vraag een persoonlijke demo aan >>

Vraag een persoonlijke demo aan >>

Wij bellen u op, waarna u online toegang tot onze desktop zal verkrijgen. De presentatie duurt ongeveer 15 minuten en is geheel vrijblijvend

Vraag een persoonlijke demo aan >>