city-people-walking-blur-large-1

Meer rendement uit loyale klanten

Wist u dat…

  • voor het werven van nieuwe klanten zes tot tien maal zoveel geld nodig is dan voor het behouden van bestaande klanten?
  • de kans op herhaalaankopen bij het behoud van bestaande klanten vier keer zo groot is?
  • 60% van de klanten die zeggen tevreden te zijn toch overstappen naar een concurrent?
  • de helft van de “top”- relaties binnen 5 jaar vertrekt als u hen niet de juiste aandacht geeft?
  • de winstgevendheid 25 tot 95% toeneemt als u 5% meer klanten behoud?
  • 20% van de bestaande klanten in de regel voor 80% van uw winst zorgt?
  • de kans dat een bestaande klant een nieuw product afneemt 60-70% is? Terwijl slechts 5-20% van de nieuwe klanten bereidt zijn een nieuw product af te nemen.
  • bestaande klanten die opgenomen zijn in het CRM systeem 14% meer besteden? En 36% van deze klanten minder snel voor de concurrent kiezen?
  • wanneer u bestaande klanten meeneemt in een loyaliteitsprogramma de kans op positieve mond-tot-mond reclame 70% keer zo groot is?
  • het hebben van loyale klanten een weerspiegeling is van gelukkige en tevreden medewerkers binnen uw bedrijf?
  • 65% van de loyale klanten graag op de hoogte blijft over de ontwikkelingen binnen uw bedrijf?Het is het dus waard om meer aandacht te besteden aan het behouden van klanten. Loyale klanten geven input die helpt bij het consequent leveren van (service)kwaliteit, zorgen voor nieuwe klanten, bouwen aan de naamsbekendheid van uw bedrijf, dringen de marketingkosten terug en zorgen voor nieuwe inspiratie. Dit betekent dat naast het optimaliseren van tevredenheid ook de loyaliteit moet worden verhoogt. In ons artikel In vier stappen naar succesvolle klantenbinding vertellen wij hoe u dit kunt doen.

Wist u dat u met Team Loyalty….

  • een opkomst van gemiddeld 90% op uw relatie-evenement realiseert?
  • een gemiddelde response van 91% ontvangt op een klanttevredenheidsonderzoek en of interesseonderzoek?
  • inzicht krijgt in de interesses van iedere relatie, waardoor u 25% bespaart op het relatiebudget?
  • een hogere waardering voor uw bedrijf krijgt toegekend? (De gemiddelde waardering die wij realiseren is een 8.3)
  • gemiddeld 99% van uw klanten met het uitnodigingstraject bereikt?
  • volledig wordt ontzorgt in planning en organisatie van het relatiebeheer?

Onderzoek

Weet wat er in het hoofd van de klant omgaat. Van tevredenheid tot interesses, van zakelijke- tot vrijetijdsbesteding. Team Loyalty geeft inzicht en bouwt aan klantloyaliteit.

Vraag een persoonlijke demo aan >>

Vraag een persoonlijke demo aan >>

Vraag een persoonlijke demo aan >>

Wij bellen u op, waarna u online toegang tot onze desktop zal verkrijgen. De presentatie duurt ongeveer 15 minuten en is geheel vrijblijvend

Vraag een persoonlijke demo aan >>