Klanttevredenheidsonderzoek

Klanttevredenheidsonderzoek

Met klanttevredenheidsonderzoek helpt Team Loyalty om uw primaire processen te verbeteren. We maken inzichtelijk hoe uw relaties uw bedrijf ervaren, waarom bepaalde klanten ontevreden of juist tevreden zijn.

Wat heeft u eraan?

  • Inzicht verkrijgen in uw positie binnen verschillende klantgroepen, regio‚Äôs en uw organisatie hierop sturen.
  • Oplossen van knelpunten waarvan u niet op de hoogte was dat die bij uw relaties bestonden.
  • Focussen op uw sterke punten en/of uw verbeterpunten.
  • Realistische toekomstplannen maken.

Werkwijze

Bij veel onderzoeken wordt gekeken naar hoe een bedrijf presteert ten opzichte van haar concurrenten. Er wordt daarbij weinig aandacht besteed aan wat er aan de dienstverlening van het eigen bedrijf moet gebeuren om de gehele klanttevredenheid omhoog te krijgen. Team Loyalty focust vooral op deze onderliggende parameters van klanttevredenheid. Kortweg, als men niet tevreden is, waar ligt dat dan aan en hoe moet het management sturen om de tevredenheid hoger te krijgen (bijvoorbeeld: betere offerte afspraken, betere klachtenafhandeling). Het omgekeerde kan ook, als men wel tevreden is, aan welke dimensies ligt dat dan en hoe houden we die positieve punten in stand of hoe breiden we die uit?

Klanttevredenheidsonderzoek dashboard

Maak van tevreden klanten, loyale klanten

Ook tevreden klanten stappen over naar de concurrent. Bij Team Loyalty geloven we daarom in de kracht van klantenbinding. Lees verder hoe wij bouwen aan loyaliteit.

Klantenbinding

Service Center

Soms is het voor het onderzoek noodzakelijk om bij specifieke doelgroepen de respons te verhogen. Team Loyalty heeft een Service Center met vaste medewerkers die gewend zijn om op directieniveau te bellen.

Service Center