Onderzoek

Onderzoek: Bouwen aan een uitgebreid kennisprofiel

BEKIJK VIDEO
Ervaring binnen alle branches
 Ontzorging op maat
 Van MKB tot Grootbedrijf
 Meer rendement uit B2B

De vertaalslag van tevredenheid, naar loyaliteit

Onze effectieve werkwijze is het product van ruim 20 jaar ervaring. Zo hebben wij al vele organisaties ondersteund om relatiebeheer te gebruiken als groeistrategie. De dienstverlening van Team Loyalty is dan ook voor alle branches van toepassing. Dit komt doordat wij werken aan de menselijke factor van een zakenrelatie.

Wij merken dat bedrijven na het voltooien van een klanttevredenheidsonderzoek (KTO), voornamelijk actie ondernemen bij de ontevreden klant. Met het loyaliteitstraject van Team Loyalty gaat u een stap verder. De Loyalty Scan richt zich niet uitsluitend op ontevreden klanten. Omdat we uit ervaring weten dat het minstens zo belangrijk is om de tevreden klant extra aandacht te geven, zodat zij u actief aanbevelen binnen hun netwerk.

Net Promoter Score (NPS)

We gebruiken eerst NPS om met slechts een paar korte vragen direct een beeld te krijgen van uw huidige situatie.

    • Promoters (score 9-10) zijn enthousiaste klanten die actief uw bedrijf promoten bij andere mensen. De klanten zijn een belangrijk onderdeel van uw groeistrategie.
    • Passives (score 7-8) zijn tevreden maar passief, ze zullen vertrekken naar de concurrent als ze een beter aanbod ontvangen.
    • Detractors (score 0-6) zijn ontevreden en raden andere mensen af zaken met u te doen.
Loyalty scan

Team Loyalty helpt om van uw tevreden klant (Passives) een loyale klant (Promotors) te maken, terwijl u ook advies op maat ontvangt om gericht te bouwen aan uw relatie met uw ontevreden klant (Detractors).

Interesseonderzoek

Met de wetenschap uit de loyalty scan, heeft u de mogelijkheid om effectief te bouwen en klantenbinding en ambassadeurschap bij uw passives en promoters. Deze groep klanten is namelijk bereid om uw product/dienst af te blijven nemen en om deze actief aan te bevelen binnen hun eigen netwerk. Om dit te bewerkstelligen is het essentieel om inzicht te hebben in zowel interesse als behoefte van uw klant, met betrekking tot relatiebeheer. Met ons interesseonderzoek brengen wij dit gedetailleerd voor u in kaart aan de hand van online een enquête. De resultaten van beide onderzoeken vindt u terug in uw eigen loyalty platform.

Optimaal respons

Wij bereiken gemiddeld 91% respons uit onderzoek. Hierdoor ontvangt u, ten allen tijde, representatieve  inzichten over uw relaties. Team Loyalty heeft een ervaren en deskundig Service Center met medewerkers die gewend zijn om op directieniveau contact te leggen, wanneer de online respons lager uitvalt. Event Matching staat voor persoonlijke aandacht voor uw relaties. Soms komt u daarvoor handen tekort. Geen punt, we ontzorgen het traject als daar behoefte aan is. Dit kan zelfs 100% ontzorging zijn!

91%
service center

Met het complete loyaliteitstraject van Team Loyalty:

Zorgt u gemiddeld voor 23 punten stijging  binnen de NPS-meting (op een schaal van -100 tot +100). Dit gemiddelde is tot stand gekomen uit branches waar wij in de afgelopen jaren ons programma hebben uitgerold. De vraag naar loyaliteit is alleen maar aan het groeien. Geldt dit ook voor uw bedrijf en klantenbestand?

Loyaliteit NPS

Wij zijn op dit moment werkzaam binnen de volgende branches:

Benieuwd wat Team Loyalty voor u kan betekenen? Neem geheel vrijblijvend contact op en vraag een Telefonische Demo aan!

Tijdens deze afspraak leggen wij u, middels een heldere presentatie, onze werkwijze en meerwaarde uit.

Ik wil graag een telefonische demo!

Vraag een persoonlijke demo aan >>

Vraag een persoonlijke demo aan >>

Vraag een persoonlijke demo aan >>

Wij bellen u op, waarna u online toegang tot onze desktop zal verkrijgen. De presentatie duurt ongeveer 15 minuten en is geheel vrijblijvend

Vraag een persoonlijke demo aan >>