Onderzoek

Onderzoek: Bouwen aan een uitgebreid kennisprofiel

BEKIJK VIDEO
Ervaring binnen alle branches
 Ontzorging op maat
 Van MKB tot Grootbedrijf
 Branchebreed meer rendement

De vertaalslag van tevredenheid, naar loyaliteit

Het klanttevredenheidsonderzoek van Team Loyalty richt zich niet uitsluitend op ontevreden klanten. Wij gaan verder! Omdat we uit ervaring weten dat het minstens zo belangrijk is om de tevreden klant extra aandacht te geven, zodat zij u actief aanbevelen binnen hun netwerk.

Net Promoter Score (NPS)

We gebruiken de NPS om met slechts een paar korte vragen direct een beeld te krijgen van uw huidige situatie.

    • Promoters (score 9-10) zijn enthousiaste klanten die actief uw bedrijf promoten bij andere mensen. De klanten zijn een belangrijk onderdeel van uw groeistrategie.
    • Passives (score 7-8) zijn tevreden maar passief, ze zullen vertrekken naar de concurrent als ze een beter aanbod ontvangen.
    • Detractors (score 0-6) zijn ontevreden en raden andere mensen af zaken met u te doen.

Team Loyalty helpt om van uw tevreden klant (Passives) een loyale klant (Promotors) te maken, terwijl u ook advies op maat ontvangt om gericht te bouwen aan uw relatie met uw ontevreden klant (Detractors).

Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!

  • Bericht

Ruim 20 jaar ervaring 

Onze effectieve werkwijze is het product van ruim 20 jaar ervaring. Zo hebben wij al vele organisaties ondersteund om relatiebeheer te gebruiken als groeistrategie. Onze dienstverlening richt zich puur op kennis en inzicht in relatieniveau. Om zo de klantrelatie te versterken. De dienstverlening van Team Loyalty is dan ook voor alle branches van toepassing.  

Ontzorging op maat

Team Loyalty heeft een ervaren en deskundig Service Center met medewerkers die gewend zijn om op directieniveau contact te leggen. Event Matching staat voor persoonlijke aandacht voor uw relaties. Soms komt u daarvoor handen tekort. Geen punt, we ontzorgen het traject als daar behoefte aan is.

Toegankelijk van MKB tot Grootbedrijf

Door de jaren heen is ons aanbod ontwikkeld en meegegroeid met de wensen van al onze relaties. Hierdoor is het toegankelijk en interessant voor zowel het MKB als het grootbedrijf. Wilt u meer weten wat wij doen voor al onze relaties? Lees hun ervaring in onze Case Studies

Branchebreed meer rendement

Relatiebeheer bij Team loyalty, zorgt gemiddeld voor 23 punten stijging  binnen de NPS-meting (op een schaal van -100 tot +100). Dit gemiddelde is tot stand gekomen uit branches waar wij in de afgelopen jaren ons programma hebben uitgerold. De vraag naar loyaliteit is voor alle branches van toepassing. Is deze vraag er ook binnen uw bedrijf en klantenbestand?

Vraag een persoonlijke demo aan >>

Vraag een persoonlijke demo aan >>

Vraag een persoonlijke demo aan >>

Wij bellen u op, waarna u online toegang tot onze desktop zal verkrijgen. De presentatie duurt ongeveer 15 minuten en is geheel vrijblijvend

Vraag een persoonlijke demo aan >>

Zullen wij inzoomen op uw eigen organisatie?