Onderzoek

Onderzoek

Team Loyalty onderzoekt zowel de vakinhoudelijke als persoonlijke interesses van uw relaties, hoe loyaal ze zijn en hoe ze over uw bedrijf denken. Hiermee bouwen we per relatie aan een uitgebreid kennisprofiel.

Hoe we een compleet beeld over uw relaties opbouwen

Door Event Matching te combineren met onderzoek ontstaat er per relatie een compleet beeld. U weet waar uw klant van houdt, hoe tevreden hij is en hoe hij uw dienstverlening ervaart.

Net Promoter Score (NPS)

We gebruiken de NPS om met slechts een paar korte vragen direct een beeld te krijgen van het huidige situatie.

  • Promoters (score 9-10) zijn enthousiaste klanten die actief uw bedrijf promoten bij andere mensen. De klanten zijn een belangrijk onderdeel van uw groeistrategie.
  • Passives (score 7-8) zijn tevreden maar passief, ze zullen vertrekken naar de concurrent als ze een beter aanbod ontvangen.
  • Detractors (score 0-6) zijn en raden andere mensen af zaken met u te doen.

Ontvang een Persoonlijke Introductie van Team Loyalty voor uw organisatie.
Kies voor onze Telefonische Demo! (info)

Loyalty Scan

Met de Net Promoter Score (NPS) identificeren we tevreden, ontevreden of loyale klanten. Hiermee maken we inzichtelijk in welke relaties u moet investeren. We meten dit met slechts vijf korte vragen waardoor we een hoge respons behalen.

Klanttevredenheidsonderzoek

Met klanttevredenheidsonderzoek helpt Team Loyalty om uw primaire processen te verbeteren. We maken inzichtelijk hoe uw relaties uw bedrijf ervaren, waarom bepaalde klanten ontevreden of juist tevreden zijn.
> klanttevredenheidsonderzoek

Kwalitatief onderzoek

Bij een klein klantenbestand is het vaak mogelijk om meer informatie uit respondenten te krijgen met kwalitatief onderzoek. Hierbij krijgen we de kans om uitgebreid door te vragen om de onderzoeksvraag verder uit te diepen.

Service Center

Soms is het voor het onderzoek noodzakelijk om de respons te verhogen bij specifieke doelgroepen. Team Loyalty heeft een professioneel Service Center met medewerkers die gewend zijn om op directieniveau te bellen.
> service center

Wil jij weten wat TEAM voor u kan betekenen? Druk op een van onderstaande knoppen voor meer informatie. Ook is er op deze site de mogelijkheid om een gratis online presentatie aan te vragen. Druk hiervoor op de knop “Demo”.

> Event matching
> Klantenbinding

Vraag een persoonlijke demo aan >>

Wij bellen u op, waarna u online toegang tot onze desktop zal verkrijgen. De presentatie duurt ongeveer 15 minuten en is geheel vrijblijvend