Service Center

We ontzorgen als daar behoefte aan is

Event Matching staat voor persoonlijke aandacht voor uw relaties. Soms komt u daarvoor handen tekort. Geen punt, we ontzorgen het traject als daar behoefte aan is.

Werkzaamheden

  • Het (eventuele) organiseren van het evenement.
  • Het één-op-één en individueel benaderen van uw contactpersonen.
  • Het verzorgen van uitgebreide e-mail en webcommunicatie in uw huisstijl.
  • Ticketafhandeling met maximale afhandelingsgarantie.
  • Evaluatie als kwaliteit,- en continuïteitsmonitor, waarbij de bevindingen van de relatie ten aanzien van het evenement worden vastgelegd.

Professioneel

Alle communicatie met uw contactpersonen verloopt uit uw naam en in uw huisstijl: Team Loyalty blijft onzichtbaar voor uw contactpersoon. Alle activiteiten worden bevestigd per e-mail, wederom uit uw naam en in uw huisstijl. Iedere verzonden ticket wordt voorzien van een persoonlijke brief met alle relevante informatie over het evenement – getekend uit naam van uw accountmanager en afgedrukt op uw briefpapier. Bovendien is het Service Center gespecialiseerd in het behandelen van belangrijke klanten.

Persoon