Service Center

Service Center

Team Loyalty heeft een Service Center met vaste medewerkers die gewend zijn om op alle niveau’s contact te leggen. En zo te werken aan persoonlijke aandacht voor al uw relaties.

We ontzorgen als daar behoefte aan is

Event Matching staat voor persoonlijke aandacht voor uw relaties. Soms komt u daarvoor handen tekort. Geen punt, we ontzorgen het traject als daar behoefte aan is.

Werkzaamheden

  • Het (eventuele) organiseren van het evenement.
  • Het één-op-één en individueel benaderen van uw contactpersonen.
  • Het verzorgen van uitgebreide e-mail en webcommunicatie in uw huisstijl.
  • Ticketafhandeling met maximale afhandelingsgarantie.
  • Evaluatie als kwaliteit,- en continuïteitsmonitor, waarbij de bevindingen van de relatie ten aanzien van het evenement worden vastgelegd.

Ontvang een Persoonlijke Introductie van Team Loyalty voor uw organisatie.
Kies voor onze Telefonische Demo! (info)

Professioneel

Alle communicatie met uw contactpersonen verloopt uit uw naam en in uw huisstijl: Team Loyalty blijft onzichtbaar voor uw contactpersoon. Alle activiteiten worden bevestigd per e-mail, wederom uit uw naam en in uw huisstijl. Iedere verzonden ticket wordt voorzien van een persoonlijke brief met alle relevante informatie over het evenement – getekend uit naam van uw accountmanager en afgedrukt op uw briefpapier. Bovendien is het Service Center gespecialiseerd in het behandelen van belangrijke klanten.

Wil jij weten wat TEAM voor jou kan betekenen? Druk op een van onderstaande knoppen voor meer informatie. Ook is er op deze site de mogelijkheid om een gratis online presentatie aan te vragen. Druk hiervoor op de knop “Demo”.

> Event matching
> Klantenbinding
> Onderzoek
> Klanttevredenheidsonderzoek

Wij bellen u op, waarna u online toegang tot onze desktop zal verkrijgen. De presentatie duurt ongeveer 15 minuten en is geheel vrijblijvend