Wat we doen

Relatiebeheer als groeistrategie

BEKIJK VIDEO
Ervaring binnen alle branches
 Ontzorging op maat
 Van MKB tot Grootbedrijf
 Branchebreed meer rendement

Maak van uw tevreden klant een loyale klant

Een tevreden klant is niet vanzelfsprekend een loyale klant. Oftewel uw ambassadeur. Het is daarom belangrijk te bouwen aan een solide klantrelatie. Zodat uw relatie (ook) voor de lange termijn uw klant blijft én u actief aanbeveelt binnen hun netwerk. Gebruik relatiebeheer als groeistrategie!

Tevreden klanten:

  • Vertrekken, als ze een beter of interessanter aanbod kunnen krijgen van een concurrent. Let op; dit doen ze ook wanneer ze tevreden zijn over uw product en dienstverlening,

VS

Loyale klanten:

  • Bevelen uw organisatie actief aan

  • Zijn minder vatbaar voor een concurrent

  • Kunnen tegen een stootje

  • Nemen vaker uw product of dienst af

Wij creëren loyale klanten door Event Matching toe te passen

Vraag een persoonlijke demo aan >>

Vraag een persoonlijke demo aan >>

Vraag een persoonlijke demo aan >>

Wij bellen u op, waarna u online toegang tot onze desktop zal verkrijgen. De presentatie duurt ongeveer 15 minuten en is geheel vrijblijvend

Vraag een persoonlijke demo aan >>