Demo
     Meer rendement uit uw budget
   Verhogen loyaliteit
 Meetbare investering

Ontvang een vrijblijvende introductie voor uw organisatie

Nadat u het formulier heeft ingevuld nemen wij contact met u op voor het maken van een telefonische afspraak.

Tijdens deze afspraak leggen wij u, middels een heldere presentatie, onze werkwijze en meerwaarde van Team Loyalty uit.

      Maak kennis met onze werkwijze van A tot Z

      Ontdek hoe wij de loyaliteit binnen uw klantenbestand verhogen

      Ervaar hoe wij Loyaliteit meetbaar maken

      Bekijk het rendement en uw investering

´Juist door ze iets moois of unieks te laten beleven met mensen die voor hen belangrijk zijn, maak je de ervaring als vanzelf waardevol´

M.R. van Buul, BONFIX

´Team Loyalty heeft meer dan aan onze verwachtingen voldaan. Sinds wij het totale traject hebben uitbesteed, zien wij dat de evenementen goed bezocht en gewaardeerd worden.´

Jaap van Daalen, R.O.I. Groep

“Wij willen voor ieder wat wils organiseren en daarmee de respons op uitnodigen en de opkomst op evenementen verhogen. Om deze doelen te realiseren, hebben wij echter inzicht nodig in interesses en voorkeuren van onze relaties”

Bert Geefshuijsen, E.M. de Jong

“Het programma van Team Loyalty sluit perfect aan op onze doelstellingen en daarnaast spreken we met Team Loyalty een grotere doelgroep aan. In het begin gaven wij aandacht aan onze vaste grossiers en AGF speciaalzaken, maar dankzij Team Loyalty spreken wij al onze loyale partners aan. Van retailers in Nederland tot in België”

Michelle de Boer, Chiquita

“De interne organisatie had ruimte nodig, maar wij willen onze relaties wel iets extra’s blijven geven. Vanuit dit oogpunt zijn wij de samenwerking met Team Loyalty gestart”

Michel Antuzzi , Koro Enveloppen

“Wij hebben het aantal plaatsen in het stadion verminderd(..) maar willen onze relaties niet te kort doen. Het interesseonderzoek is een perfecte aanvulling, waardoor we op tevreden voet verder zijn gegaan”

Peter Hoor, SHARP

“Wij kennen Team Loyalty al enige jaren en zijn bewust van haar kwaliteit. Wij weten dat zij haar producten en diensten met alle professionaliteit levert”

Raymond Hensen, Fischer Benelux

“Als je bij iedere klant de juiste snaar weet te raken, verhoog je gericht de klantloyaliteit en betrokkenheid. Met deze aanpak vergroot je de kans dat een klant op je uitnodiging reageert en op het evenement verschijnt”

Wijnand Akkerman, Wagenplan

“We omarmen onze relaties en hebben gemerkt dat wanneer je de juiste aandacht geeft, je er veel voor terugkrijgt”

Jan Henk van der Wijk, ATAG

“Door de snelle digitale ontwikkelingen merken we dat we ons niet hoeven te richten op een uitbreiding van ons klantenbestand. Het is veel interessanter om de juiste relaties aan je te binden en samen verder te bouwen”

Casio LogoErik Velthoven , Casio

Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!

  • Bericht

Wij werken ook voor:

Loyaliteit ontstaat na unieke ervaringen ervaringen

Vraag een persoonlijke demo aan >>

Vraag een persoonlijke demo aan >>

Vraag een persoonlijke demo aan >>

Wij bellen u op, waarna u online toegang tot onze desktop zal verkrijgen. De presentatie duurt ongeveer 15 minuten en is geheel vrijblijvend

Vraag een persoonlijke demo aan >>