Team Loyalty
Ons team, jouw klanten
Wij zijn Team Loyalty. Een hechte groep ervaren, hardwerkende mensen die klaarstaan voor jou. Klaar om ervoor te zorgen dat klanten blijven én meegroeien. Gemotiveerde klanten, want dat is toch wat je wilt?
Team Loyalty doet onderzoek, geeft inzicht en verzorgt klanten ter bevordering van jouw klantrelatie. Wij zijn kleinschalig en houden van korte lijntjes. Persoonlijke benadering in elke schakel van het proces. En daarin schuilt ook onze kracht. Wij vragen jouw klanten wat ze écht willen, waar ze gelukkig van worden. En hier geven wij vervolgens gehoor aan. Voor de ene klant is dat een wedstrijd van zijn favoriete voetbalclub. Voor de ander is dit een dagje weg met het gezin of een heerlijke avond uit met een vriend, familielid of partner. Of misschien wel met jou? Wij laten de keuze helemaal bij hen. Zo leveren wij echte ervaringen, uniek voor iedere klant.
Wij vormen letterlijk een team met jou. Want binnen onze programma's communiceren wij altijd uit naam van onze klant. Jouw merk en huisstijl wordt verwerkt binnen alle communicatiemiddelen en jouw naam staat in de afzender. Je bespaart tijd en geld, terwijl je de waardering van de klant ziet stijgen.
Team Loyalty doet onderzoek, geeft inzicht en verzorgt klanten ter bevordering van jouw klantrelatie. Wij zijn kleinschalig en houden van korte lijntjes. Persoonlijke benadering in elke schakel van het proces. En daarin schuilt ook onze kracht. Wij vragen jouw klanten wat ze écht willen, waar ze gelukkig van worden. En hier geven wij vervolgens gehoor aan. Voor de ene klant is dat een wedstrijd van zijn favoriete voetbalclub. Voor de ander is dit een dagje weg met het gezin of een heerlijke avond uit met een vriend, familielid of partner. Of misschien wel met jou? Wij laten de keuze helemaal bij hen. Zo leveren wij echte ervaringen, uniek voor iedere klant.
Wij vormen letterlijk een team met jou. Want binnen onze programma's communiceren wij altijd uit naam van onze klant. Jouw merk en huisstijl wordt verwerkt binnen alle communicatiemiddelen en jouw naam staat in de afzender. Je bespaart tijd en geld, terwijl je de waardering van de klant ziet stijgen.
"Organisaties spenderen bijna al hun marketingbudget aan het werven van nieuwe klanten. Dit terwijl gemiddeld 80% van de omzet afkomstig is van de bestaande klanten. Investeren in relatiebeheer is dus niet alleen belangrijker, maar ook winstgevender."
Rolf van Aller
Algemeen Directeur
Team Loyalty staat als een team achter jouw klanten
Uit onderzoek blijkt dat gemiddeld 80% van het marketingbudget wordt besteed aan het werven van nieuwe klanten. Echter zorgen 20% van je huidige klanten voor 80% van je toekomstige omzet. Wordt dit budget dus wel effectief genoeg geïnvesteerd om continuïteit te realiseren?
Vanuit dit vraagstuk is de werkwijze van Team Loyalty ontstaan! Wij handelen vanuit de overtuiging dat het ware groeipotentieel van organisaties bij de bestaande klant ligt. Met ‘Event Matching’ richten wij ons dan ook specifiek op de TOP-relaties van bedrijven.
Over het algemeen vormt deze groep ongeveer 20% van het totale klantenbestand. Uit onze ruim dertig jaar ervaring is gebleken, dat organisaties de meest stabiele groei doormaken, wanneer zij actief investeren in het creëren van ambassadeurschap. Met andere woorden: Wanneer zij hun marketing- en relatiebudget effectiever inzetten!
Onze consultants vertellen je graag meer!
Vanuit dit vraagstuk is de werkwijze van Team Loyalty ontstaan! Wij handelen vanuit de overtuiging dat het ware groeipotentieel van organisaties bij de bestaande klant ligt. Met ‘Event Matching’ richten wij ons dan ook specifiek op de TOP-relaties van bedrijven.
Over het algemeen vormt deze groep ongeveer 20% van het totale klantenbestand. Uit onze ruim dertig jaar ervaring is gebleken, dat organisaties de meest stabiele groei doormaken, wanneer zij actief investeren in het creëren van ambassadeurschap. Met andere woorden: Wanneer zij hun marketing- en relatiebudget effectiever inzetten!
Onze consultants vertellen je graag meer!
Geïnteresseerd? Kom met ons in contact.
Creëer gemotiveerde klanten binnen 4 stappen!
De eerste stap van Event Matching is de Loyalty scan. Inzicht in tevredenheid en loyaliteit!
Door middel van ons interesseonderzoek bouwen wij aan een uitgebreid kennisprofiel.
Vervolgens ontvangt je relatie een uitnodiging op maat, die aansluit bij persoonlijke interesses.
Tenslotte heb je, gedurende het gehele traject, inzicht in de ervaringen van je relaties.