EFFECTIEF INVESTEREN IN GROEI

EFFECTIEF INVESTEREN IN GROEI

Bestaande relaties zijn de core-business van organisaties. Zij zorgen voor de omzet van vandaag en de groei van morgen. Om loyaliteit te creëren is meer nodig dan afspraken nakomen. Investeren in het sociaal/emotionele niveau van de relatie is evengoed een essentieel onderdeel. De vier stappen van ‘Event Matching’ focussen hier op.

✓  Loyale klanten bevelen uw organisatie actief aan 

✓  Loyale klanten nemen vaker uw product of dienst af 

✓  Loyale klanten hebben een groter incasseringsvermogen

✓  Loyale klanten zijn minder vatbaar voor uw concurrent 

✓  Loyale klanten bevelen uw organisatie actief aan 

✓  Loyale klanten nemen vaker uw product of dienst af 

✓  Loyale klanten hebben een groter incasseringsvermogen

✓  Loyale klanten zijn minder vatbaar voor uw concurrent 

Loyale klanten

EVENT-
MATCHING IN VIER STAPPEN

1. LOYALTY SCAN

De eerste stap van Event Matching is de Loyalty Scan. In de Loyalty Scan wordt door middel van (in basis) 5 vragen in kaart gebracht hoe tevreden klanten zijn over de dienstverlening, hoe loyaal deze klanten zijn en hoe waarschijnlijk het is dat ze klant blijven. De uitkomsten zijn de opmaat naar het strategisch inzetten van het daaropvolgende loyaliteitsprogramma. 

2. INTERESSEONDERZOEK

Loyalty platform
Daarna volgt het Interesseonderzoek. Door middel van dit onderzoek, bouwen wij aan een uitgebreid kennisprofiel. Hierbij brengen wij de persoonlijke interesses van uw relaties in kaart. Krijg direct inzicht in de effectiviteit van uw huidige strategie en breng kansen om klantrelaties te versterken aan het licht.

3. UITNODIGING OP MAAT

Uitnodiging op Maat 
Vervolgens ontvangt uw relatie een uitnodiging op maat. Dit houdt in dat deze volledig aansluit bij de persoonlijke interesses en voorkeur van uw relatie. Het doel is om een unieke ervaring mee te geven, waardoor men zich gehoord en gewaardeerd voelt. Onze ticketing-service maakt het mogelijk om gehoor te geven aan de meest uiteenlopende wensen.

Het gekozen evenement is slechts een middel. Met dit middel als basis, ontstaan verschillende mogelijkheden om de relatie met uw klant te versterken. De waardevolle contactmomenten om het evenement heen zorgen uiteindelijk voor de verhoging van de loyaliteit. In dit traject wordt u door Team Loyalty ondersteund en waar nodig zelfs volledig ontzorgd.

4. LOYALTY PLATFORM

Loyalty platform
Gedurende het gehele traject heeft u inzicht op klantniveau, middels uw persoonlijke Loyalty Platform. Hierin zijn onder andere onderzoeksresultaten en reacties zichtbaar. Na verloop van tijd is in dit platform ook duidelijk de steiging van de loyaliteit waarneembaar.

EVENT-MATCHING
IN VIER STAPPEN

1. LOYALTY SCAN

De eerste stap van Event Matching is de Loyalty Scan. In de Loyalty Scan wordt door middel van (in basis) 5 vragen in kaart gebracht hoe tevreden klanten zijn over de dienstverlening, hoe loyaal deze klanten zijn en hoe waarschijnlijk het is dat ze klant blijven. De uitkomsten zijn de opmaat naar het strategisch inzetten van het daaropvolgende loyaliteitsprogramma. 

2. INTERESSE-
ONDERZOEK

Loyalty platform
Daarna volgt het Interesseonderzoek. Door middel van dit onderzoek, bouwen wij aan een uitgebreid kennisprofiel. Hierbij brengen wij de persoonlijke interesses van uw relaties in kaart. Krijg direct inzicht in de effectiviteit van uw huidige strategie en breng kansen om klantrelaties te versterken aan het licht.

3. UITNODIGING OP MAAT

Uitnodiging op Maat 
Vervolgens ontvangt uw relatie een uitnodiging op maat. Dit houdt in dat deze volledig aansluit bij de persoonlijke interesses en voorkeur van uw relatie. Het doel is om een unieke ervaring mee te geven, waardoor men zich gehoord en gewaardeerd voelt. Onze tiketing-service maakt het mogelijk om gehoor te geven aan de meest uiteenlopende wensen.

Het gekozen evenement is slechts een middel. Met dit middel als basis, ontstaan verschillende mogelijkheden om de relatie met uw klant te versterken. De waardevolle contactmomenten om het evenement heen zorgen uiteindelijk voor de verhoging van de loyaliteit. In dit traject wordt u door Team Loyalty ondersteund en waar nodig zelfs volledig ontzorgd.

4. LOYALTY PLATFORM

Loyalty platform
Gedurende het gehele traject heeft u inzicht op klantniveau, middels uw persoonlijke Loyalty Platform. Hierin zijn onder andere onderzoeksresultaten en reacties zichtbaar. Na verloop van tijd is in dit platform ook duidelijk de steiging van de loyaliteit waarneembaar.
Onze methode is succesvol ingezet bij:

MR. van Buul – BONFIX

We staan te allen tijde voor onze klanten klaar en spelen adequaat in op hun wensen. En dit zie ik ook terug in onze aanpak op het gebied van relatiebeheer. Door onze marketing te koppelen aan een samenwerking met Team Loyalty kunnen we ook hierin maatwerk blijven leveren.’

Peter Hoorn – Sharp

‘Dankzij Team Loyalty hebben wij weinig omkijken naar een stukje dienstverlening dat erg belangrijk is voor het behoud van onze klanten. Tevens blijft een goede klantrelatie een belangrijk aspect in onze business.’

Raymond Hensen – Fischer Benelux

‘Het voornaamste succes van onze samenwerking met Team Loyalty, komt voort uit het feit dat wij in staat zijn om een breed evenementenaanbod te doen, waarbij we onze relaties te keuze geven om met eigen invite (partner, opa, vriend, broer of zus) te participeren. Dit wordt al meerdere decennia enorm gewaardeerd!’

René Oud – ONVZ Zorgverzekeraar

‘ONVZ heeft een aantal kernwaardes en daar is ‘persoonlijk’ een belangrijk element in. Bedrijven vragen zich soms af hoe persoonlijk je het relatiemanagement kunt maken. Als ik kijk naar de oplossing van Team Loyalty, dan vertel ik met trots: dat kan heel persoonlijk.’

Jan Henk van der Wijk - ATAG

‘Als eerste gaan we natuurlijk voor kwaliteit. Maar je hebt op technisch gebied nog maar weinig elementen waarop je je kunt onderscheiden. We willen ons graag onderscheiden op zowel technisch als menselijk vlak. En daar sluit Team Loyalty goed bij aan.’

Ronald Zoet – ATN Beveiliging

‘Iedere ondernemer weet welke klanten extra aandacht verdienen. Echter, er zit een verschil in weten en doen. Vaak is het de tijd die ontbreekt, waardoor het plan op de achterbank komt te liggen en dat is zonde. Als je het relatiebeheer professioneel aanpakt, dan haal je daar altijd revenu uit.’

Erik Velthoven – Casio

‘We wilden graag een manier vinden om onze relaties op een natuurlijke, intrinsieke manier aan ons te binden. Team Loyalty biedt daarin voldoende handvatten.’

Hans van Kampen - DCM

‘Het was duidelijk: het probleem waar ik mee zat, waar wij zelf niet toe kwamen, kon Team Loyalty uitstekend verzorgen. Ik weet zeker dat wij zonder Team Loyalty op het versterken van het loyaliteitsgevoel waren vastgelopen.’

ERVARINGEN

Reacties van relaties die het programma ervaren

Relatie te gast bij

Champions League

-Johan Cruijff ArenA, Amsterdam-

—————

‘GEWELDIG! De sfeer, de wedstrijd en de plaatsen. Maar helaas het einde…..ze waren zo dichtbij. Alles was perfect geregeld! Super mooie plaatsen in het stadion. Parkeren perfect! We hebben een onvergetelijke avond gehad! Bedankt daarvoor en gaan graag nog eens. Mag ook een andere wedstrijd zijn dan een halve finale’

Relatie te gast bij

Vrienden van Amstel Live

-Rotterrdam Ahoy-

—————

‘Het was in één woord FANTASTISCH.  Mijn vrouw en ik hebben genoten van een spectaculaire avond. Namens mijn vrouw en ik hartstikke bedankt dat we dat via jullie heb mogen meebeleven’

Relatie te gast bij

Restaurant ’t Amsterdammertje

-Loenen aan de Vecht-

—————

‘Een fantastische heerlijke avond vol lekkernijen en heerlijke wijnen. Gerechten die je zelf nooit zult klaar maken, maar voor ons zalig gesmaakt hebben. Een enorme mooie geste van [BEDRIJF], welke zowel door mij als mijn man bijzonder gewaardeerd is.’

Relatie te gast bij

TINA- De Tina Turner Musical

-Beatrix Theater-

—————

‘Het was een geweldige avond die goed is georganiseerd. De musical was fantastisch en de bijbehorende drankjes en versnaperingen ook. Al met al TOP. Ga zo door en [BEDRIJF] hartstikke bedankt voor de fijne en goed geregelde avond.’

Relatie te gast bij

Rondleiding Circuit + SIM Racing

-CM.com Circuit Zandvoort-

—————

‘Het was een leuk evenement. Ik ben er samen met mijn zoon geweest en we zijn beide race fans. Erg leuk om een rondleiding te krijgen en plekken te zien waar je normaal als fan niet kunt/mag komen.’

Relatie te gast bij

ABN Amro World Tennis Tournament

-Rotterdam Ahoy-

—————

‘Het was een top event. Wij hebben twee wedstrijden gezien. Bedankt voor jullie uitnodiging, wij hebben genoten.’

Relatie te gast bij

18-holes en clubhuis borrel

-Golfclub ‘The Dutch’ in Spijk-

—————

‘Het was fantastisch om op The Dutch te mogen spelen. Prachtige golfbaan, vriendelijke ontvangst. We hebben aansluitend ook nog een hapje gegeten in het clubhuis/restaurant en dat was ook heerlijk. Al met al een hele unieke ervaring.’

Relatie te gast bij

Wellnessarrangement

-Thermen Berendonck in Wijchen-

—————

‘Zeer leuke en goeie ontspannende dag gehad. Super vriendelijk personeel, lekker eten. Was gewoon TOP!’

Relatie te gast bij

Gezinsuitjes

-De Efteling in Kaatsheuvel-

—————

‘We zijn met het hele gezin in de Efteling geweest en dat was fantastisch! Ik waardeer deze uitnodiging van [BEDRIJF] met mijn gezin enorm! Bedankt!’

ERVARINGEN

Reacties van relaties die het programma ervaren

Relatie te gast bij

Champions League

-Johan Cruijff ArenA, Amsterdam-

—————

‘GEWELDIG! De sfeer, de wedstrijd en de plaatsen. Maar helaas het einde…..ze waren zo dichtbij. Alles was perfect geregeld! Super mooie plaatsen in het stadion. Parkeren perfect! We hebben een onvergetelijke avond gehad! Bedankt daarvoor en gaan graag nog eens. Mag ook een andere wedstrijd zijn dan een halve finale’

Relatie te gast bij

Vrienden van Amstel Live

-Rotterrdam Ahoy-

—————

‘Het was in één woord FANTASTISCH.  Mijn vrouw en ik hebben genoten van een spectaculaire avond. Namens mijn vrouw en ik hartstikke bedankt dat we dat via jullie heb mogen meebeleven’

Relatie te gast bij

Restaurant ’t Amsterdammertje

-Loenen aan de Vecht-

—————

‘Een fantastische heerlijke avond vol lekkernijen en heerlijke wijnen. Gerechten die je zelf nooit zult klaar maken, maar voor ons zalig gesmaakt hebben. Een enorme mooie geste van [BEDRIJF], welke zowel door mij als mijn man bijzonder gewaardeerd is.’

Relatie te gast bij

TINA- De Tina Turner Musical

-Beatrix Theater-

—————

‘Het was een geweldige avond die goed is georganiseerd. De musical was fantastisch en de bijbehorende drankjes en versnaperingen ook. Al met al TOP. Ga zo door en [BEDRIJF] hartstikke bedankt voor de fijne en goed geregelde avond.’

Relatie te gast bij

Rondleiding Circuit + SIM Racing

-CM.com Circuit Zandvoort-

—————

‘Het was een leuk evenement. Ik ben er samen met mijn zoon geweest en we zijn beide race fans. Erg leuk om een rondleiding te krijgen en plekken te zien waar je normaal als fan niet kunt/mag komen.’

Relatie te gast bij

ABN Amro World Tennis Tournament

-Rotterdam Ahoy-

—————

‘Het was een top event. Wij hebben twee wedstrijden gezien. Bedankt voor jullie uitnodiging, wij hebben genoten.’

Relatie te gast bij

18-holes en clubhuis borrel

-Golfclub ‘The Dutch’ in Spijk-

—————

‘Het was fantastisch om op The Dutch te mogen spelen. Prachtige golfbaan, vriendelijke ontvangst. We hebben aansluitend ook nog een hapje gegeten in het clubhuis/restaurant en dat was ook heerlijk. Al met al een hele unieke ervaring.’

Relatie te gast bij

Wellnessarrangement

-Thermen Berendonck in Wijchen-

—————

‘Zeer leuke en goeie ontspannende dag gehad. Super vriendelijk personeel, lekker eten. Was gewoon TOP!’

Relatie te gast bij

Gezinsuitjes

-De Efteling in Kaatsheuvel-

—————

‘We zijn met het hele gezin in de Efteling geweest en dat was fantastisch! Ik waardeer deze uitnodiging van [BEDRIJF] met mijn gezin enorm! Bedankt!’

Wveen.com - William van veen