EFFECTIEF INVESTEREN IN GROEI

EFFECTIEF INVESTEREN IN GROEI

Bestaande relaties zijn de core-business van organisaties. Zij zorgen voor de omzet van vandaag en de groei van morgen. Om loyaliteit te creeeren is meer nodig dan afspraken nakomen. Investeren in het sociaal/emotionele niveau van de relatie is evengoed een essentieel onderdeel. De vier stappen van ‘Event Matching’ focussen hier op.

✓  Loyale klanten bevelen uw organisatie actief aan 

✓  Loyale klanten nemen vaker uw product of dienst af 

✓  Loyale klanten hebben een groter incasseringsvermogen

✓  Loyale klanten zijn minder vatbaar voor uw concurrent 

Loyale-klanten-

1. LOYALTY SCAN

De eerste stap van Event Matching is de Loyalty Scan. In de Loyalty Scan wordt door middel van (in basis) 5 vragen in kaart gebracht hoe tevreden klanten zijn over de dienstverlening, hoe loyaal deze klanten zijn en hoe waarschijnlijk het is dat ze klant blijven. De uitkomsten zijn de opmaat naar het strategisch inzetten van het daaropvolgende loyaliteitsprogramma. 

2. INTERESSEONDERZOEK

Loyalty platform

Daarna volgt het Interesseonderzoek. Door middel van dit onderzoek, bouwen wij aan een uitgebreid kennisprofiel. Hierbij brengen wij de zakelijke en persoonlijke interesses van uw relaties in kaart. Krijg direct inzicht in de effectiviteit van uw huidige strategie en breng kansen om klantrelaties te versterken aan het licht. 

1. LOYALTY SCAN

De eerste stap van Event Matching is de Loyalty Scan. In de Loyalty Scan wordt door middel van (in basis) 5 vragen in kaart gebracht hoe tevreden klanten zijn over de dienstverlening, hoe loyaal deze klanten zijn en hoe waarschijnlijk het is dat ze klant blijven. De uitkomsten zijn de opmaat naar het strategisch inzetten van het daaropvolgende loyaliteitsprogramma. 

2. INTERESSE-ONDERZOEK

Loyalty platform

Daarna volgt het Interesseonderzoek. Door middel van dit onderzoek, bouwen wij aan een uitgebreid kennisprofiel. Hierbij brengen wij de zakelijke en persoonlijke interesses van uw relaties in kaart. Krijg direct inzicht in de effectiviteit van uw huidige strategie en breng kansen om klantrelaties te versterken aan het licht. 

3. UITNODIGING OP MAAT

Uitnodiging op Maat

Vervolgens ontvangt uw relatie een uitnodiging op maat. Dit houdt in dat deze volledig aansluit bij de persoonlijke interesses en voorkeur van uw relatie. Het doel is om uw relaties een unieke ervaring mee te geven, waardoor men zich gehoord en gewaardeerd voelt. Onze ticketing-service maakt het mogelijk om gehoor te geven aan de meest uiteenlopende wensen.

Het gekozen evenement is slechts een middel. Met dit middel als basis, ontstaan er verschillende mogelijkheden om de relatie met uw klant te versterken. De waardevolle contactmomenten om het evenement heen zorgen uiteindelijk voor de verhoging van de loyaliteit. In dit traject wordt u door Team Loyalty ondersteund en waar nodig zelfs volledig ontzorgd.  

4. LOYALTY PLATFORM

Loyalty platform

Tenslotte heeft u, gedurende het gehele traject, inzicht in de reacties van uw relaties. U krijgt namelijk toegang tot uw persoonlijke Loyalty Platform. Hier zijn per relatie de resultaten van het onderzoek zichtbaar, inclusief de beleving die u heeft meegegeven. Na verloop van tijd is ook een duidelijke groei van de loyaliteit in het platform waarneembaar. Het Loyalty Platform: Een waardevol kennisprofiel voor al uw belangrijke relaties.   

3. UITNODIGING OP MAAT

Uitnodiging op Maat

Vervolgens ontvangt uw relatie een uitnodiging op maat. Dit houdt in dat deze volledig aansluit bij de persoonlijke interesses en voorkeur van uw relatie. Het doel is om uw relaties een unieke ervaring mee te geven, waardoor men zich gehoord en gewaardeerd voelt. Onze ticketing-service maakt het mogelijk om gehoor te geven aan de meest uiteenlopende wensen.

Het gekozen evenement is slechts een middel. Met dit middel als basis, ontstaan er verschillende mogelijkheden om de relatie met uw klant te versterken. De waardevolle contactmomenten om het evenement heen zorgen uiteindelijk voor de verhoging van de loyaliteit. In dit traject wordt u door Team Loyalty ondersteund en waar nodig zelfs volledig ontzorgd.  

4. LOYALTY PLATFORM

Loyalty platform

Tenslotte heeft u, gedurende het gehele traject, inzicht in de reacties van uw relaties. U krijgt namelijk toegang tot uw persoonlijke Loyalty Platform. Hier zijn per relatie de resultaten van het onderzoek zichtbaar, inclusief de beleving die u heeft meegegeven. Na verloop van tijd is ook een duidelijke groei van de loyaliteit in het platform waarneembaar. Het Loyalty Platform: Een waardevol kennisprofiel voor al uw belangrijke relaties.   

REACTIES VAN ONZE KLANTEN

(Bedrijven die ons programma actief gebruiken)

Tjarko Kwee – KPN Internedservices

Jullie bieden een product aan dat volledig is gespecificeerd op de interesses van onze zakelijke relaties. Het is een concept dat past bij deze tijd en ik vind het een fijne manier van werken. 

Peter Hoorn – Sharp‘Dankzij Team Loyalty hebben wij weinig omkijken naar een stukje dienstverlening dat erg belangrijk is voor het behoud van onze klanten. Tevens blijft een goede klantrelatie een belangrijk aspect in onze business.’

Michelle den Boer  Chiquita‘Onze klantevenementen hadden vooral een infotainment karakter. Op een gegeven moment zagen we dat we onze top hadden bereikt, waardoor wij besloten het evenemententraject te vernieuwen. Het programma van Team sluit perfect aan.

 Erik Velthoven – Casio‘We wilden graag een manier vinden om onze relaties op een natuurlijke, intrinsieke manier aan ons te binden. Team Loyalty biedt daarin voldoende handvatten.

René Oud – ONVZ Zorgverzekeraar‘ONVZ heeft een aantal kernwaardes en daar is ‘persoonlijk’ een belangrijk element in. Bedrijven vragen zich soms af hoe persoonlijk je het relatiemanagement kunt maken. Als ik kijk naar de oplossing van Team Loyalty, dan vertel ik met trots: dat kan heel persoonlijk.’

MR. van Buul – BONFIX‘We staan te allen tijde voor onze klanten klaar en spelen adequaat in op hun wensen. En dit zie ik ook terug in onze aanpak op het gebied van relatiebeheer. Door onze marketing te koppelen aan een samenwerking met Team Loyalty kunnen we ook hierin maatwerk blijven leveren.’

Wijnand Akkerman -Wagenplan‘Als je bij iedere klant de juiste snaar weet te raken, verhoog je gericht de klantloyaliteit en betrokkenheid. Het vergt echter behoorlijk veel van de interne organisatie. Team Loyalty was daarom een mooie oplossing’

Jan Henk van der Wijk – ATAG ‘Als eerste gaan we natuurlijk voor kwaliteit. Maar je hebt op technisch gebied nog maar weinig elementen waarop je je kunt onderscheiden. We willen ons graag onderscheiden op zowel technisch als menselijk vlak. En daar sluit Team Loyalty goed bij aan. 

Ronald Zoet – ATN Beveiliging‘Iedere ondernemer weet welke klanten extra aandacht verdienen. Echter, er zit een verschil in weten en doen. Vaak is het de tijd die ontbreekt, waardoor het plan op de achterbank komt te liggen en dat is zonde. Als je het relatiebeheer professioneel aanpakt, dan haal je daar altijd revenu uit.

Raymond Hensen – Fischer Benelux ‘Onze klanten worden door Team Loyalty professioneel uitgenodigd en de terugkoppeling naar fischer verloopt vlot. Wij krijgen dan ook regelmatig complimenten over het evenementenprogramma. Een resultaat dat we zonder Team Loyalty niet voor mogelijk konden houden’ 

Hans van Kampen – DCM‘Het was duidelijk: het probleem waar ik mee zat, waar wij zelf niet toe kwamen, kon Team Loyalty uitstekend verzorgen.  Ik weet zeker dat wij zonder Team Loyalty op het versterken van het loyaliteitsgevoel waren vastgelopen.’

REACTIES VAN KLANTRELATIES

(Klantrelaties die het programma ervaren)

Relatie te gast bij – Vrienden van Amstel LiveHet was in één woord FANTASTISCH.  Mijn vrouw en ik hebben genoten van een spectaculaire avond. Namens mijn vrouw en ik hartstikke bedankt dat we dat via jullie heb mogen meebeleven’

Relatie te gast bij – Wedstrijd UEFA Champions League‘GEWELDIG! De sfeer, de wedstrijd en de plaatsen. Maar helaas het einde…..ze waren zo dichtbij. Ik kan u alleen maar bedanken! Het was zeer compleet en keurig geregeld.’

Relatie te gast bij – Rijksmuseum + Restaurant Rijks‘Een hele interessante en leuke dag met museum bezoek en daarna in gezellige ambiance van heerlijk eten genieten. Zeer geslaagd!’

Relatie te gast bij – Musical Lazarus‘We hebben zeer genoten en de organisatie gaf ons echt het gevoel dat we genodigden waren! Uitstekend gedaan en nogmaals bedankt!’

Relatie te gast bij – Restaurant ‘De Kruidfabriek‘Allereerst heel hartelijk bedankt voor deze uitnodiging. Mijn vrouw en ik hebben er enorm van genoten. Peter Lute is een top chef en zijn restaurant blijft zeker het bezoeken waard! Verder is deze manier van uitnodigen wat mij betreft perfect’

Relatie te gast bij – Ajax – Vitesse‘Het was geweldig, parkeerplek bij de ingang, drankje in de nieuwe lounge en prachtige zitplekken nabij het veld. Laat Ajax ook nog eens winnen met 4-2 :)’

Relatie te gast bij – Eros Ramazzotti‘Erg leuke avond gehad. Het was wederom super geregeld zoals we van [BEDRIJF] gewend zijn! Hartelijk dank voor de uitnodiging.’

Relatie te gast bij – DTM‘Ik heb van de eerste tot de laatste minuut genoten samen met mijn zoon. Alles op en top geregeld met routebeschrijving, entree kaarten, consumptie bonnen, uitzicht op start/finish en groot gedeelte van circuit.’

Relatie te gast bij – Thermen Bussloo‘Zeer de moeite waard en zeker voor herhaling vatbaar! Een heel mooie en vooral origineel initiatief voor een relatiegeschenk! Complimenten!’

Relatie te gast bij – Efteling‘We zijn met het hele gezin in de Efteling geweest en dat was fantastisch!.  Ik waardeer deze uitnodiging enorm! Bedankt!’

Relatie te gast bij – ABN AMRO World Tennis Tournament‘Het was een top event. Wij hebben twee wedstrijden gezien. Bedankt voor jullie uitnodiging, wij hebben genoten.’

PLAN EEN DEMO IN

Kom in contact met onze consultants en ontdek, via een online presentatie, de mogelijkheden voor uw organisatie

Team Loyalty Contact