Loyalty Platform: Ons antwoord op uw vraag
Loyalty Platform: Op deze pagina zoomen wij dieper in op ons unieke loyalty platform. Wanneer u samen met ons aan de slag gaat met ‘Event Matching’, biedt uw persoonlijke loyalty platform, inzicht in de status van onze werkwijze én de ontwikkeling die uw relatie doormaakt.
Loyalty Platform: Op deze pagina zoomen wij dieper in op ons unieke loyalty platform. Wanneer u samen met ons aan de slag gaat met ‘Event Matching’, biedt uw persoonlijke loyalty platform, inzicht in de status van onze werkwijze én de ontwikkeling die uw relatie doormaakt. Event Matching is een samenspel tussen het verzamelen van kennis en de juiste opvolging van behoefte en voorkeur. Het loyalty platform ondersteunt u hier bij!
Loyaliteit ontstaat wanneer u constant de verwachting van uw klant weet te overtreffen. Het loyalty platform biedt hier de juiste handvatten voor!
Status van ‘Event Matching’ op klantniveau
In eerste instantie biedt het loyalty platform een statusupdate. Zoals u eerder heeft kunnen lezen, bestaat Event Matching uit een tweetal onderzoeken, een uitnodiging op maat én de juiste nazorg van het door de klant samengestelde evenement. Omdat Event Matching volledig is afgericht op de agenda (of voorkeur) van uw relatie, zal de status per persoon uiteenlopen. In het loyalty platform kunt u precies zien in welk stadium van Event Matching, uw klant zich bevindt.
U krijgt antwoord op de vraag: ‘Op welk punt bevindt mijn klant zich in het loyaliteitstraject?’
Onderzoeksresultaten
Inzicht in de behoefte en voorkeur van uw klant, biedt de mogelijkheid om de verwachting van uw klant te overtreffen! In het loyalty platform vindt u per klant de resultaten van de Loyalty Scan en het Intersseonderzoek, wanneer deze succesvol zijn afgerond. De combinatie van beide onderzoeken, geeft u waardevol inzicht in het succes van uw huidige relatiebeheerstrategie. Tegelijkertijd bent u op de hoogte van kansen om deze strategie te verbeteren.
De onderzoeksresultaten geven u antwoord op de vraag: ‘Waar liggen mijn kansen om de relatie met mijn keyaccounts te versterken?’
Notificaties
Relaties onderhouden kost tijd en energie. Helaas zitten er maar 24 uur in een dag, waarbij u er ook voor moet zorgen, dat de kwaliteit uw product/dienst, conform de verwachting van uw klant blijft. Dit maakt het lastig om alle klanten evenveel aandacht te bieden die zij verdienen. Met Event Matching van Team Loyalty wordt u op dit punt ontzorgt. Echter bent u diegene die uw klant het beste kent. Om u (en uw accountmanagers) betrokken te houden bij het loyaliteitstraject, geeft het loyalty platform u een tijdige notificatie, wanneer er een bepaalde actie van u wordt verwacht. Wilt om meer weten over deze acties? Klik dan hier voor een gedetailleerd inzicht!
De notificaties uit het loyalty platform geven u antwoord op de vraag: ‘Wat wordt er van mij en mijn accountmanagers verwacht om ‘Event Matching’ succesvol te maken?
Het effect van ‘Event Matching’
In het loyalty platform kunt u de waardering en reacties terugvinden, van klanten die een evenement hebben bezocht. De effecten van onze werkwijze zijn direct, in positieve zin, terug te zien in dit overzicht! Dit komt doordat uw klant zelf het evenementenprogramma heeft samengesteld, volledig afgestemd op zijn/haar behoefte en voorkeur. Gemiddeld worden evenementen gewaardeerd met een 8.9 en neemt 99% de volgende keer opnieuw een uitnodiging aan!
Uw klanten geven met hun reactie het antwoord op de vraag: ‘Hoe wordt het loyaliteitstraject door mijn klanten ervaren?’
De mate van aanbeveling
Door regelmatig Event Matching toe te passen, groeit de mate van aanbeveling bij uw relaties. Deze ontwikkeling is, in het loyalty platform, op klantniveau te monitoren. Een klant die u actief aanbeveelt binnen zijn/haar eigen netwerk, vergroot niet alleen de kans op new business. De klant geeft namelijk ook aan dat hij/zij meer dan tevreden is over uw product en/of dienstverlening én de onderlinge samenwerking. Hiermee zet u de concurrentie volledig buitenspel. Een zeer waardevol inzicht voor de toekomst met uw klant.
In dit overzicht krijgt u dus antwoord op de belangrijkste vraag: ‘Wat levert mijn investering op?’
Het Loyalty Platform van Team Loyalty: De ideale tool voor uw accountmanagers
Onze werkwijze én het hierbij horende loyalty platform, is het resultaat van ruim dertig jaar ervaring en ontwikkeling. Event Matching focust op klantenbinding en klantloyaliteit op sociaal/emotioneel niveau, wat in onze optiek de meest waardevolle vorm is. Wij nemen u graag verder mee in onze visie omtrent klantloyaliteit en onze tool om dit te bereiken. Aangezien effectief relatiebeheer, zijn oorsprong vindt in persoonlijk contact, willen wij hetzelfde doen met onze introductie aan u!